2011. július 22., péntek

Mit ehet a baba 7 hónaposan?

A forrásaim megint a védőnő és a Kismama babakonyhája című könyv.

Gyümölcs: banán, körte
Zöldség: cukkini, saláta (főzeléknek elkészítve), brokkoli, fehérrépa, pasztinák, zeller, spárga, tök, uborka sütve vagy főzve, passzírozott zöldborsó (héj nélkül)
Húsfélék: csirke, pulyka
Egyéb: egy kávéskanál étolaj / 1 dl főzelék, petrezselyem, zellerlevél, kapor, metélőhagyma

Megjegyzés: A banán telitalálat! Kár, hogy megfogja Bendegúz pocakját. A körtétől pedig durrogtat egész nap, szóval puffaszt. A cukkinin és brokkolin kívül én nem adtam még neki mást a felsorolt zöldségek közül. Ja, de igen. Egyszer adtam zöldborsót bébiételben (üveges), mert elutaztunk és nem tudtam főzni neki. A csirke és pulykahúst én nem tudom annyira pépesre darálni, mint az üveges bébiételek. Szerencsére azért nem tolja kifelé a nyelvével, megeszi gond nélkül. A zöldfűszerek közül a petrezselymet és a kaprot próbáltam ki a csirkemell főzővizéhez adva. Megkóstoltam, nem éreztem semmi más ízt a főtt csirkemell ízén kívül. Étolaj helyett olivaolajat vettem és teszek a főzelékbe. Nekem ez olyan fura, de hát ha így kell csinálni, így csinálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése