2011. július 22., péntek

Mit ehet a baba 6 hónaposan?

A védőnő ajánlásai mellett szerintem jó, ha kiválasztunk egy számunkra szimpatikus táblázatot. Szerencsére a legtöbb könyv, füzetecske ugyanazokat az ételeket sorolja fel a különböző korszakokra. Nekem a Kismama babakonyhája tetszett meg és én az ebben található elveket követem, követtem. A védőnővel persze minden hónapban hosszasan taglaltuk, mit adhatok már a kisfiamnak.

6. hónapos korban a következőket eheti már folyamatos szopi vagy tápszer mellett a baba:
Gyümölcs: alma, őszibarack, meggy
Zöldség: burgonya, sárgarépa, sütőtök, cékla, gesztenye
Gabonapelyhek: búza, zab, rizs, kukorica

Megjegyzés:
Bendegúz az almát csak sütve eszi, nyersen fáj tőle a pocija. Az őszibarackot és meggyet csak rizspehellyel keverve eszi meg, magában nem. A répa a sláger!!! Persze a sütőtök is kedvenc, főleg répával keverve. A cékla egyelőre nem nyerte el a tetszését. A gesztenye pedig csak almával csúszik le. A burgonya háááát, ha megérzi a pépben kiköpködi és nem hajlandó megenni. Na, majd meglátjuk ha nagyobb lesz és sült krumplit csinálok...
A gabonapelyhekről az előző posztban írtam, én csak azokat adom neki. Szerintem ez így is rengetegféle kaja egy időszakra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése