2011. július 21., csütörtök

Glutént nekem

A legújabb orvosi (védőnői) ajánlások szerint érdemes minél hamarabb bevezetni a glutént a baba étrendjébe. Lehetőleg még szoptatás mellett. Na, a szopi részével nincs gond. Nagyon szereti a tejcsit. :)
Már nem is emlékszem, hol olvastam, hogy a háztartási keksz nem igazán jó erre a feladatra. Valami van benne, ami nem jó a babának. Hmmm. Tényleg nem emlékszem, hogy mi.


Szóval glutén. Mi gabonapépekkel oldottuk, oldjuk meg ezt a kérdést. DM Alnatura rizspéppel kezdtük, bár ez nem tartalmaz glutént. Az almához, őszibarackhoz kevertem kicsit és babvízzel higítottam.
Kipróbáltam a Holle bio rizspépet is, de kétszer annyiba került, mint a DM-es és ízre, állagra ugyanazt tudja. Persze mindkettő BIO, szóval még ez is stimmel.



Gluténtartalmú teljeskiőrlésű grízpéppel folytattam szintén Alnatura márkájút.

Sajnos a többmagvas keveréket nem szerette/ szereti, így azt elajándékoztam. Helyette viszont szereti a kölespépet! Ennek nagyon örülök, mert tele van sok fontos vitaminnal, ásványi anyaggal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése